פעילי 'איגוד הגננות' זועקים: "הכסף צריך להגיע ישר לגננות"

    אסתי פלד 9 Comment on פעילי 'איגוד הגננות' זועקים: "הכסף צריך להגיע ישר לגננות"

    אלי גולד ויעקב פביאן מ'איגוד הגננות' שוחחו עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והעלו את הדרישה להסדיר את שכר הגננות באופן מושלם, שהכסף אכן יגיע אליהן ולא "יעצר בדרך" | "אם לא יהיה מי שידאג לזה זה פשוט לא יקרה. כל גננת שרוצה את מלוא כספה, שתצטרף לאיגוד" | וגם: פרסום ראשון של מכתב התמיכה מאת גדולי הרבנים והדיינים

    צילום: Michael Giladi/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רבות דובר במערכת הבחירות האחרונה על העלאת שכר הגננות החרדיות, שמקבלות שכר זעום למדי לעומת הגננות בציבור הכללי. אך דא עקא, גם כשהניצחון המיוחל הגיע, עולה החשש כי הכסף לא יועבר ישירות לחשבון הגננות, אלא יעבור דרך כל מיני "צינורות" למיניהם שאין כאן המקום להאריך אודותיהם.

    לשם כך, הקימו אלי גולד ויעקב פביאן את "איגוד הגננות" מה שיהווה מסגרת לכלל הגננות, ויאפשר להן לקבל את שכרן המלא ללא "קיצוצים" בדרך.

    אנחנו מפרסמים כאן לראשונה, כי גדולי ישראל תומכים במהלך, ואף כתבו לשני הפעילים הנ"ל מכתב תמיכה חד משמעי, בו הם גם מברכים אותם על פועלם.

    הערב, הם התארחו ב"מהדורה המרכזית" אצל אבי מימרן, וזעקו את זעקת הגננות, ונתנו את הפרטים והצעדים הדרושים על מנת שכל גננת וגננת תוכל להצטרף לאיגוד החשוב הזה.

    אלי גולד פתח את השיחה: "אנחנו חיים בעולם שקוף, כסף שיוצא מהמדינה, מגיע ליעד שלו. כשזה לא קורה, זה אומר שאין מי שמפקח על זה שזה אכן יקרה. כסף שיוצא מהמדינה עבור הגננות, צריך להגיע אליהן. אם לא יהיה מי שידאג לזה, זה פשוט לא יקרה, וזה מה שאנחנו רוצים לעשות. לגננת אין את היכולת להתעסק עם זה, הגננות בציבור שלנו עדינות ולא מנהלות מאבקים. מה גם שהמעסיק רואה בזה כפיות טובה" .

    יעקב פביאן: "אנחנו מנסים להשפיע מאחורי הקלעים. יש חילוקי דעות בתוך הנציגות החרדית, איך להביא לגננות את התוספת. אנחנו כאן כדי לדרוש ולהילחם שהכסף יגיע ליעדו, ולא ייעצר בדרך. אחד הדברים שחשוב לשנות זה שיהיה תיק תקצוב פר גננת, ולא לפי מספר הילדים. האיגוד הזה הוא הכרחי, גם עד היום היו תקציבים, אבל הם לא הגיעו ליעד".

    האזינו לשיחה המלאה, ולפרטי ההצטרפות לאיגוד:

     



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      כל הכבוד לכם!
      הלוואי שתצליחו, ונראה סוף לחרפה הזאת.

    2. 7

      1.גם את 1500 שהסיעות היו אמורות לקבל לא קיבלו כולם חלק מהמוסדות הכניסו לכיס שלהם בהסתמך על ציבור הסיעות שלא ממש מצליח לעקוב
      2.אם ילכו לא לפי מספר ילדים משפחות ברוכות יפסידו מהמהלך

      1. 1. עצוב מאוד, זו בדיוק הבעיה.
        2. אין קשר, מדובר על צורת התיקצוב של שכר הגננת, אם זה לפי גננת, אז אפשר גם כיתות פחות צפופות בלי לפגוע בשכר.

    3. 6

      הבעיה היא לא שהכסף עובר דרך מישהו
      הבעיה היא צורת התקצוב שזה לילד ולא לגן, וגם לא לפי הוותק של כל גננת אישית, ובנוסף שזה רק 90 אחוז או פחות

    4. 5

      כל הכבוד לאלי גולד שהרים את הכפפה. הוא נשמע מקצועי ויודע איך לעשות את המהלך הזה בצורה דיפלומטית. עד היום נעשה עוול גדול שזועק לשמים לגננות בציבור החרדי על ידי המנהלים וגננת שמדברת יותר מדי מוצאת את עצמה בחוץ ומושמצת בקהילה. מחזקים את ידיך ואם צריך עזרה נשמח לעזור

    5. 3

      לגם במקומות של משרד החינוך למדו את השיטה ומשלמים לסייעות החרדיות שכר מנימים
      אסור לשתוק !!!!!! זו עוולה !!!!!!
      ברגע שידעו שאנחנו לא טיפשות !!!! הם ישלמו כמו לסייעות מהמגזר שלהם !!!!
      עבדתי בעיר ששם לסייעות החילוניות היה תעריף א ולנו החרדיות או הערביות היה תעריף ג